iaum

insta bale

ارتباط با دانش آموختگان

دانشگاه آزاداسلامي به عنوان اولين دانشگاه غير دولتي در ايران در شرايطي  فعاليت خود را آغاز نمود كه به دليل محدوديت منابع و فرصتهاامكان ادامه تحصيلات دانشگاهي براي همه علاقمندان علم و دانش مقدور نبود و لذا دانشگاه آزاداسلامي  بستري را فراهم آورد تا استعدادها و پتانسيل هاي فرزندان اين مرزو بوم  هرز نرفته و شكوفا شوند  و از ديگرسوي  خانواده ها و پدران ومادران به آمال و آرزوهاي خود دست يابند  واحد ارتباط با دانش‌آموختگان برآن است تا با گردهم آوردن فارغ التحصيلان خود درجهت تحقق اهدافي چند گام بردارند. 

با گردهم‌آمدن دانش‌آموختگان رشته‌هاي علوم پزشكي مي‌توان از استعدادها ، توان، تجربه، تخصص، نفوذ و اعتبار آنان براي اهداف مختلفي استفاده كرد. اعتلا و ارتقاء جايگاه دانشگاه در صدر اين اهداف قرار دارد چرا كه اين دانشگاه مي تواند سكوي پرتاب جوانان اين مرز و بوم براي نيل به مدارج عالي علمي باشد .

دانشگاه آزاداسلامي مشهد مي ‌ تواند و بايد از نفوذ و اعتبار دانش ‌ آموختگان خود كه بعضي از آنها در معتبرترين مراكز علمي و تخصصي دنيا مشغول به كار و فعاليت ‌ اند بهرة بيشتري ببرد.  

ايجاد ارتباط علمي قويتر و گسترده‌تر با دنيا و تعامل با مراكز معتبر علمي جهان از طريق افراد مؤثري كه دانش‌آموخته اين دانشگاه  بوده و هم اكنون در آن مراكز داراي موقعيت ممتاز و مؤثري هستند.

ازجمله اهداف ديگر تشكيل اين دفتر مي‌توان به ايجاد ارتباط علمي بين اعضاء و ايجاد زمينه ارتقا علمي و تكميل دانش و اشتراك تجربة تخصصي اعضاء اشاره نمود. ايجاد فرصت هاي شغلي و همكاري براي دانش آموختگان  در ساختار هاي آموزشي ، درماني نيز از اولويت هاي اين واحد است.

 راه‌اندازی مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌ها و ارتباط صنعت با دانشگاه و مطالعه در زمینه امکان سنجی تاسیس و بهره ‌برداری از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل های علمی شهر و دانشگاه جزو اولویت ها و اهداف این واحد  است.

  • ثبت نام آزمون هاي صلاحيت هاي باليني پزشكي عمومي
  • دريافت گواهي آزمون هاي صلاحيت باليني پزشكي عمومي
  • ثبت نام جشن دانش آموختگي
  • فرم ارزشيابي دوره پزشكي عمومي
  • فرم هاي گواهي دوره هاي كارآموزي و كارورزي پزشكي