iaum

insta bale

دكتر خام چين مقدم خبر داد: خرید زمین پارکینگ با انعقاد قراردادی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي مشهد خبر داد:

خرید زمین پارکینگ با انعقاد قراردادی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي مشهد گفت: زمینی به مساحت ۶۸۰۰ متر مربع جهت احداث پارکینگ به تملک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آمد.

دكتر فرهاد خام چين مقدم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در گفتگو با روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، از تكميل و انجام خريد زمين پاركينگ دانشگاه خبر داد و افزود: با انعقاد قراردادی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی قطعه زمینی که از سال ۱۳۸۱ تحت عنوان پارکینگ در اختیار دانشگاه آزاد اسلامي مشهد بود به تملک دانشگاه درآمد.

وي با بيان اينكه این زمین از سال ۸۱ تحت عنوان پارکینگ در تصرف دانشگاه بوده است، افزود: اقداماتي با هماهنگی شهرداری نسبت به زیرسازی، اجرای آسفالت، خط کشی، نصب راهبند و مستقر نمودن همکاران حفاظت فیزیکی جهت تسهیل تردد دانشجویان انجام گرديد.

دكتر خام چين با اشاره به اينكه اشخاص حقیقی نیز به دنبال خرید این زمین بودند، اظهارداشت: با توجه به طرح تجمیع ساختمان هاي دانشگاه ، دانشگاه توانست با رایزنی های لازم در یک مقطع زمانی و در سال ۹۴ زمین مذکور را از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اجاره نماید که پس از پیگیری های فراوان و جلسات متعدد با معاون وزیر و مدیر عامل وقت سازمان ملی زمین و مسکن در تهران اقدامات لازم را در خصوص واگذاری زمین انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي مشهد افزود: در نهایت در سال جاری و با حمایت های همه جانبه دکتر طاهری ریاست دانشگاه و پیگیری همکاران حوزه معاونت توسعه و اداره امور حقوقی، تکمیل خرید زمین مورد نظر انجام و منابع مالی آن تامین شد و با انعقاد قراردادی به شرط احداث پارکینگ به تملک دانشگاه درآمد.