iaum

insta bale

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شركت سهامي بيمه پارسيان تفاهم نامه همكاري امضاء كردند

ادامه مطلب

تصویر-امضای تفاهم نامه نهایی دانشگاه آزاد اسلامی استان های خراسان رضوی و شمالی با بیمه پارسیان

ادامه مطلب

دكتر خام چين مقدم رییس هیات عامل مرکز نیکوکاری دانشگاه شد

ادامه مطلب

دكتر خام چين مقدم خبر داد: خرید زمین پارکینگ با انعقاد قراردادی با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

ادامه مطلب

تصویر-برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین دانشگاه

ادامه مطلب

مـــرکز نیـــکوکاری دانــــــــشگاه آزاد اســـــلامی مـــشهد افــــتتاح شد

 در راســـتای یاری رســــــــاندن به دانشجـویان کم برخـــوردار
مـــرکز نیـــکوکاری دانــــــــشگاه آزاد اســـــلامی مـــشهد افــــتتاح شد

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راســـتای یاری رســــــــاندن به دانشجـویان کم برخـــوردار افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، حجت الاسلام جواد مهدوي نسب رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه ازاد اسلامي خراسان رضوي در مراسم افتتاح اولين مركز نیـــکوکاری دانــــــــشگاه آزاد اســـــلامی مـــشهد با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنين(ع) به فرازی از نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: اگر نيازمندي در كنار ما وجود دارد هر اندازه اي كه به او كمك كنيم آن را به امانت به قيامت برده و آنجا به ما باز مي گرداند.

وي گفت: دانشگاه يك خانواده بزرگ است كه مي تواند با مشاركت و همكاري، به دانشجويان بي بضاعت كمك كرده و درجهت رفع مشكلات مالي اين افراد گام هاي اساسي بردارد.

دكتر علي اكبر يساقي معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد در ادامه اين مراسم با بيان اينكه در قرآن علاوه بر اقامه نماز و پرداخت زكات به انفاق اشاره بسياري شده است، گفت: با توجه به اولويت هاي موجود دردانشگاه بايد به دانشجويان كم برخوردار و محروم كمك كرد و در حوزه هاي مختف به آنها ياري رساند.

وي با اشاره به اينكه بدون هيچ محدوديتي، در حوزه معيشت، تحصيل و درمان دانشجويان بي بضاعت را تحت پوشش قرار مي دهيم، تاكيد كرد: مهمترين مزيت مركز حفظ آبرو و كرامت دانشجو است كه اين مركز با حفظ شان انساني به دانشجويان محروم كمك مي كند.

حبيب الله آسوده مـــدیر کل کمــیته امــداد امــام خــــمینی (ره) خراسان رضوي، نيكوكاري را تجلي ياري مردم به فقرا و ايتام دانست و گفت: اين عمل انفاق را به حالت مردمي تبديل مي كند.

وي با بيان اينكه با حضور و مشاركت مستقيم مردم اختلاف طبقاتي كاهش يافته و نيازهاي عاطفي و اقتصادي افراد تامين مي شود، خاطر نشان كرد: دانشگاه از دانشجويان با هوش زيادي برخوردار است كه كمك اين مركز مي تواند به شكوفا شدن استعدادهاي انها كمك شاياني نمايد.

آسوده گفت: اكنون 200 هزار خانوار دراستان خراسان رضوي تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) هستند .

همزمان با دهه مبارك فجر اولين مركز نيكوكاري دانشگاه ازاد اسلامي مشهد ظهر امروز با حضور مسئولين دانشگاهي و كميته امداد امــام خــــمینی (ره) در مجموعه فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي مشهد افتتاح شد.

لينك كانال اطلاع رساني معاونت توسعه مديريت و منابع در تلگرام

ادامه مطلب