iaum

insta bale

رقابت 18 برگزیده قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مرحله کشوری بيست و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي / برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل برای دانشگاهیان

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طاهری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 11 نفر از حافظان برگزیده قرآنی واحدهای استان خراسان رضوی در روز شنبه 27 فروردین ماه در مرحله کشوری بيست و ششمين دوره مسابقات سراسري قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامي که به صورت برخط برگزار شد شرکت کردند.

وی افزود: در این مرحله 5 استاد ، 5 دانشجو و یک كارمند از استان خراسان رضوی با ساير متسابقين راه يافته به مرحله كشوري به رقابت پرداختند كه نتايج آن متعاقبا توسط سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: رقابت های بخش آوايي (‌تحقيق ، ترتيل )‌ و دعاخواني این دوره از مسابقات نیز ‌در تاريخ  20 فروردين 1401بصورت ضبط و ارسال  فايل به سازمان مركزي صورت پذيرفت که در این رقابت ها نیز 7 نفر از برگزیده های قرآنی استان شرکت کردند.

طاهری عنوان کرد : برگزيدگان مرحله كشوري دانشگاه آزاد اسلامی به جشنواره ملي قرآن و عترت (ع) كه در سطح کل دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور برگزار می شود راه پيدا خواهند نمود.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل برای کارکنان ، اساتید و دانشجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز توانمندسازی دانشگاه خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پنج پایگاه و دانشکده به صورت حضوری و یک پایگاه به صورت مجازی برگزار می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 حجت الاسلام سید مهدی طاهری افزود : این کارگاه های آموزشی پس از نماز ظهر و عصر در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می گردد و کارگاه مجازی آن نیز توسط آقای دکتر یساقی پس از نماز مغرب و عشا برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: در پایان این دوره آموزشی، آزمونی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

طاهری افزود : مسابقات حفظ سوره نمل نیز برنامه دیگری است که در طول ماه مبارک رمضان برای دانشگاهیان برگزار می گردد.