iaum

insta bale

تشریح برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ماه مبارک رمضان

آموزش حضوری و مجازی تفسیر سوره نمل/ برگزاری مراسم شب های قدر در جوار شهدای گمنام دانشگاه

برنامه‌های نهاد رهبری، بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ماه مبارک رمضان تشریح شد.

حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: غبارروبی مسجد و مزار شهدای گمنام دانشگاه در اولین روز این ماه پر برکت با حضور رئیس، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی و قرآنی در محیط پردیس دانشگاه و دانشکده ها و فضای مجازی در این ماه صورت گرفته است، افزود: ترتیل جزء خوانی قرآن کریم همه روزه همراه با سخنرانی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری در ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد و جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه از برنامه های روزانه ای است که در دانشگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی نسب با تاکید براینکه جلسات آموزشی حضوری و مجازی تفسیر سوره نمل از برنامه دیگری است که هر روز ه در دانشگاه برگزار می شود، تصریح کرد: پاسخگویی به سوالات شرعی و قرآنی مراجعین در دفتر نهاد، مسجد، کانون قرآن و عترت و مدیریت فرهنگی دانشگاه و دفاتر فرهنگ اسلامی و نمازخانه دانشکده ها دراین ماه صورت می گیرد.

وی از برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در روز و شب میلاد در مسجد دانشگاه خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی"ضیافت الهی"، نمایشگاه قرآنی در دانشکده مهندسی، مراسم شب های قدر از ساعت ۱۰ شب تا ۲ سحر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی داعی نژاد در مسجد حضرت مهدی(عج) و جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه همراه با صرف سحری و جشن تکلیف فرزندان استادان و کارکنان واحد در ساعت ۱۷ تا ۲۰ یکی از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در سالن همایش های واحد به صرف افطاری ازبرنامه های دیگر این ماه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان خراسان رضوی گفت: آموزش قرائت قرآن کریم همه روزه در نیم ساعت اول وقت اداری در دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه، برگزاری مسابقه حفظ سوره نمل در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دفتر کانون قرآن و عترت دانشگاه و برگزاری آزمون تفسیر نمل بعد از اتمام دوره آموزشی در سطح پردیس دانشگاه و دانشکده ها از جمله برنامه های دیگر این ماه می باشد.