iaum

insta bale

حجت الاسلام دکتر عباسپور در گفتگو با روابط عمومی خبر داد : رقابت 190 تیم دانشجویی در دومین دوره کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی / افزایش استقبال سه برابری دانشجویان نسبت به سال گذشته

رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اعلام رقابت 190 تیم دانشجویی در دومین دوره کرسی های آزاد اندیشی این دانشگاه، از افزایش استقبال بیش از 3 برابری دانشجویان نسبت به سال گذشته خبر داد.

حجت الاسلام دکتر رضا عباس پور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، با اشاره به اهمیت رويداد ملي كرسي هاي آزاد انديشي گفت: درسال تحصیلی گذشته نخستين رويداد ملي كرسي هاي آزاد انديشي دانشگاه آزاد اسلامي محقق شد و پيام مشوقانه مقام معظم رهبري در دوم خرداد 1400 مبني برتفقد ايشان از كليه دانشجويان و اساتيد و مديريت دانشگاه آزاد اسلامی بخاطرثبت چنين افتخار بزرگ و نام گذاري آن، به "سنت حسنه " دراين دانشگاه، معاون فرهنگي - دانشجويي را برآن داشت، بيش از پيش و مضاعف به اين امر بپردازد.

وی با بیان اینکه دومین دوره كرسي هاي آزاد انديشي در استان های کشور در حال برگزاری است ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي نيز تمام ظرفيت هاي خود را درسراسر استان بسيج كرد تا بتواند وظيفه خود را در اجراي كرسي هاي آزاد انديشي بكار بگيرد و موجبات توالي  صالح گردد و در حال حاضر درحال برگزاري دومین دوره این رقابت ها در سطح استان هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از افزایش بیش از سه برابری استقبال دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته در اولین دوره کرسی های آزاداندیشی 58 تیم دانشجویی در استان شرکت داشتند اما امسال در دومین دوره کرسی ها با اسقبال بسیار خوب دانشجویان مواجه هستیم به طوری که 760 دانشجو در قالب 190 تیم دانشجویی در این رقابت ها حضور دارند که این باعث خوشحالی است.

عباسپور افزود: این رقابت ها با داوري سه استاد برجسته وحضوركارشناسان مجري و به صورت رقابت هاي استاني هم اكنون درحال برگزاري است. 45 تیم دانشجویی از واحد مشهد و 145 تیم دیگر از واحدها و مراکز استان در زمینه های اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي وسياسي در يك فضاي كاملا آزاد و علمي با هم به رقابت مي پردازند که در پایان رقابت های استانی 22 تیم منتخب به مرحله کشوری اعزام خواهند شد و از 20 تیم شایسته این رقابت ها نیز قدردانی خواهد شد.

 وی با قدردانی از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان، معاونين و مديران فرهنگي واحدها ابراز امیدواری کرد: اين گونه رويدادها و فعاليت ها دردانشگاه بتواند روحيه نشاط و شادابي علمي و فرهنگي را به دانشگاه برگرداند و موجبات تعالي و رشد دانشجويان و دانشگاه گردد.