iaum

insta bale

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در کارگاه بازخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرد : ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کلاس های درس دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی صبح امروز در نشست بازخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت : این بیانیه ظرفیت این را دارد که در کلاس‌های درس ساعاتی را به این مهم اختصاص بدهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در این نشست با تاکید بر ضرورت تبیین این بیانیه برای دانشجویان گفت : این بیانیه ظرفیت این را دارد که در کلاس‌های درس ساعاتی را به این مهم اختصاص دهیم. بسیاری از دانشجویان با بازخوانی و تبیبین این بیانیه نگرش آنان به انقلاب تغییر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این بیانیه به عنوان منشور راهبردی چله دوم انقلاب مورد توجه قرار بگیرد بیان کرد : در این بیانیه دو نکته قابل توجه است نکته اول افتخار به گذشته است . دستاوردهایی که در چهل سال اول خودش داشته است دستاوردهایی است که به اذعان منتقدان، دستاوردهای قابل افتخاری است. در حوزه علم، در حوزه معنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد و ... و هر کدام از این دستاوردها می‌توانند موضوعات پایان نامه دانشجویان ارشد و دکتری باشد.

وی افزود : بخش دوم بیانیه امید به آینده است. مواردی که به عنوان راهبرد در حوزه های مختلف مطرح شده که جدی‌ترین حوزه حوزه عدالت و مبارزه با فساد است. دولت مردمی فعلی مهمترین شعارش مبارزه با فساد است و این از ثمرات بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید بسیجی در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: ما در کلاس های درس برای تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و امید آفرینی در نسل جوان مسئولیت داریم. همه دروس ما به یک شکلی با این بیانیه مرتبط است. سبک زندگی در جای‌جای این بیانیه اشاره شده اگرچه توفیقاتی در این زمینه داشتیم اما نیازمند برنامه ریزی جدی برای آینده در حوزه سبک زندگی هستیم. متاسفانه مصرف گرایی و تجملات و توجه به مادیات در جامعه فعلی خیلی زیاد شده است و باعث شده بسیاری از جوانان دچار سردرگمی شوند.

وی افزود : در حال حاضر بسیاری از دانشجویان با نیت ادامه تحصیل در دانشگاه های غربی، تحصیل می‌کنند که این زنگ خطری است برای ما و در قبال آن مسئولیت سنگینی داریم. خیلی از بدخواهان انقلاب شرایط را تیره و تار نشان می‌دهند لذا ما اساتید باید با بازخوانی و تبیین این بیانیه ، امیدآفرینی کنیم.

نشست بازخوانی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب صبح امروز با حضور حجت الاسلام منصوری عضو قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب ، دکتر رضایی کرمانی رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی و جمعی از اساتید بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.