iaum

insta bale

وبينار تخصصي مكتب پيامبراكرم (ص) و امام صادق (ع) در تمدن سازي، وحدت و بيداري امت اسلامي برگزار شد

در آستانه ولادت با سعادت پيامبراكرم (ص) و امام صادق (ع) دردانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

وبينار تخصصي مكتب پيامبراكرم (ص) و امام صادق (ع) در تمدن سازي، وحدت و بيداري امت اسلامي

وبينار تخصصي مكتب پيامبراكرم (ص) و امام صادق (ع) در تمدن سازي، وحدت و بيداري امت اسلامي در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دراین وبینار ضمن تبریک ولادت با سعادت پيامبراكرم (ص) و امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت گفت: حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان بهترین و کامل‌ترین اسوه‌ی راستین بشریّت، نسبت به تمام مردم دلسوز، صمیمی و مهربان بود.

وی افزود: داشتن اخلاق نیکو، صحه صدر و رحم و شفقت حضرت رسول اکرم (ص) نسبت به پیروان خود باعث شد که در قرآن از ایشان به عنوان اسوه‌ای نیکو یاد شود و همه به آن حضرت اقتدا کنند.

دکتر مرادی تاسیس دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه را از تدابیر ریاست عالیه دانشگاه برای نزدیک کردن اشتراکات عنوان کرد و افزود : تقریت در افکار و آرا و تقویت موارد مشترک از اهداف این دفتر است .

وی اظهار امیدواری کرد، امروز با پیروی و الگو گرفتن از پیامبر عظیم الشان اسلام، فرهنگ نبوی را بیش از گذشته به جامعه بشری ترویج و تعمیق دهیم.

دراین وبینار دکتر اردشیر اسدبیگی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دکتر جامی الاحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تربت جام و مسئول کانون تقریب مذاهب شهرستان تربت جام در رابطه با شاخص های تمدنی و وحدت و بیداری امت اسلامی به بیان مطالبی پرداختند.

وبینار فوق به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.